Selasa, 23 Ogos 2011

semalam

hi semua ape kabar   semalam  saya tengoh kawan baik saya nama dia ialah  shalini saya dengan dia pergi k.L jalan jalan dan makan  saya pergi rumah dia rumah shalini cantik... rumah teras   semalam saya gembira  dengan shalini.... sudah lamah saya tak jumpa dia tiga tahun.....   sekolah renda sampai sekolah menegah saya kenal shalini  dia sangat baik. duduk kelas pun muram saja ...shalini lawah macam pelakong ..,semalam dia datang rumah saya nak jumpa emak saya ..... nak tau tak macam mane saya jumpa dia.....saya degan emak saya pegi dekat  tempat kawin saudarah kita.... sana kita jumpa shalini

saya suka duduk dengan shalini emak shalini baik dengan kita orang namah emak shalini  ialah meenachi nama ayah dia ialah rajen  saya suka keluagah shalini..... sekarang shalini tak belajar dia kerja dekat moll keshar ok itu saja  jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan